Walhalla of all places - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu Walhalla of all places - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu

Walhalla of all places

Door: dianabeekvelt

Blijf op de hoogte en volg Diana

14 Januari 2012 | Australië, Melbourne

Ben vrijdag bij CVA gestart waar we fijn te horen kregen dat ik maandagochtend ga vertrekken naar Walhalla. Een mijnwerkersstadje waar vroeger goud werd gevonden. Toen ik mijn ongenoegen had geuit over het feit dat ik fijn nog twee dagen in de stad moet hangen werd ik verrast door een ingelaste trip naar een National Park. Vandaag zouden we worden opgehaald om 9.15 door Mary. Helaas deze Mary niet komen opdagen en is mijn frustratie alleen maar gegroeit. We gaan er maar een leuke dag van maken door naar de film Happy Feet 2 te gaan!
Het is niet zo denderd weer dus het bruin is al weer aan het verbleken!
Hopen dat Walhalla uitkomst gaat bieden!

  • 14 Januari 2012 - 15:54

    Cees Van Rijn:

    Soms zit het mee----
    Ik ben blij dat ik je verslag heb gevonden,met dank aan marianne,er verscheen maar niets op je blog.
    Het is best een eenzaam avontuur, maar het gaat goed lees ik.
    Liefs,cees

  • 14 Januari 2012 - 16:16

    Hans En Trieneke:

    Oh wat jammer nou dat je de film moest kijken ipv in het echt!! Als je je maar vermaakt hebt kan niet allemaal goed gaan toch? Dat bruine kleurtje komt er vast weer op want ik zie dat het mogen 37* wordt bij jullie. Wie zou er bruiner worden je vader en moeder of jij?
    Groetjes en knuffel

  • 14 Januari 2012 - 18:50

    Trieneke:

    Hoi Diana, ik had je vader net aan de telefoon omdat hij geen reactie van jou kreeg op zijn smsjes. Het gaat goed met hun en hebben ook mooi weer. Ik kon jouw reisverslag doorgeven en dan is je moeder ook gerust. Wat heerlijk toch die computers!!!
    Groetjes

  • 15 Januari 2012 - 16:00

    Richard Streng:

    De kans dat je bruin echt verdwijt lijkt me niet zo groot gezien de weersvoorspelling! En voor de rest is het net het echte leven: you win some and you lose some! En ik benijd je om de avonturen die je meemaakt, dat was je vast niet gelukt als je hier was gebleven! En het feest is nog lang niet afgelopen.
    Ik wacht nog op jouw reactie op de app die ik je deze week verstuurde inzake de trouwerij van Marianne. We houden contact!

  • 18 Januari 2012 - 10:47

    Annemiek Kors:

    Blij te horen dat alles ok is met je.en dat we je verslagen nu hebben.Ik ben wel jaloers hoor,zou zo weer willen!Hoop dat je een beetje tot rust bent gekomen,maar de tijd vliegt zo .Duim voor je dat nu deze laatste maand alles mee gaat zitten.Ben benieuwd of je ook nog naar N.Zeeland gaat.Bak ze lekker bruin nog (letterlijk+figuurlijk}
    Liefs van Pieter en van mij,Annemiek

  • 20 Januari 2012 - 11:50

    Trees:

    Hoi Diana Gefeliciteerd met de Verjaardag van je Moeder,
    Fijn dat het goed met je gaat en nog een poos Genieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

Als vormgever altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen om mijzelf te ontwikkelen. Always on the move!

Actief sinds 30 Nov. 2011
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 43264

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2017 - 29 Oktober 2017

IJsland het land van ‘the extreme’

11 Januari 2017 - 01 Februari 2017

De Glimlach van de rijstvelden

29 December 2015 - 29 December 2015

African Impact the Big Adventure 2016

04 Januari 2015 - 31 Januari 2015

Sri Lanka, Wasgamuwa NP

31 Januari 2014 - 03 Maart 2014

Fotograferen in KwaZulu Natal 2014

06 December 2011 - 01 Maart 2012

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: