13 - 20 jan CVA Melborne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu 13 - 20 jan CVA Melborne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu

13 - 20 jan CVA Melborne

Door: dianabeekvelt

Blijf op de hoogte en volg Diana

21 Januari 2012 | Australië, Melbourne

Iedereen bedankt voor jullie reacties, leuk om terug te lezen. Ik kom net van week vrijwilligerswerk terug in een nationaal park waar er geen internet was dus hier een korte samenvatting. Vrijdagochtend werd ik door Susan weggebracht naar het gebouw van CVA. Daar kregen we fijn te hiren dat we maandag vertrokken en nog drie dagen in Melbourne konden blijven. Samen een frans meisje Carol deze dagen doorgebracht. Museum hier en daar en Happy Feet 2 in 3D gezien op het grootste scherm van de wereld IMAX. Heel erg gaaf! Dag St. Kilda gedaan aan het strand. Maandagochtend verzamelen voor de tocht naar Walhalla. Met z'n vieren plus Josh onze teamleider moesten we naar Walhalla om een hek te schilderen langs een wandelpad. Mr. Khan (Damian), Mr. Lee, Misses Diva (Elise) en ik, de volledige bezetting van het dreamteam.  Echt werk voor de Tomin-groep maar niet zeuren en de schouders eronder. Staalborstel schoonmaken en de kwast erover. Ik kan je achteraf na zo'n week vertellen dat dit hek me heel veek geleerd heeft over mezelf. Hoe Josh de mensen vrij liet om te doen wat we wilde was mooi om te zien. Mijn perfectionisme om voldoening te krijgen van een mooi eindresultaat, zorgde ervoor dat ik het hek twee keer onder handen moest nemen. Uiteindelijk hebben we de job geklaard ( niet helemaal af want de vef was op). Walhalla is een oud mijnwerkersdorpje. Nu is het plaatsje als giethoorn waar veel dagtoerisme de mijn bekijken en een wandeling maken in de omgeving van een bosrijk natuurpark Baw Baw. We sliepen op een bungalowpark in Rawson. De koreanen zijn erg stil en Elise is voor drie weken hier om engels te leren dus spreekt nog niet zo vlug maar volgt ons en komt zo af en toe met een geweldig geestige opmerling om de hoek. Josh en ik hebben ontzettend verl humor samen en we lachen de tranen over de wangen. Vrijdagmiddag werden we weer teruggebracht en heb ik de trein naar Misha en Susan gepakt. Even een reisplan gaan maken voor de rest van de dagen naar Adelaide.

  • 21 Januari 2012 - 08:39

    Loekie Verhart :

    Hoi Diana,
    Fijn te lezen dat je je zo goed vermaakt. Ook met schilderen van een hek. Als je terug bent heb ik nog wel een paar foto's van hekken om na te schilderen.De verf is dan ook niet zo gauw op. Gisteren Margreet gebeld , ze was jarig in Egytpte en ik heb begrepen dat zij zich prima amuseren. Heel veel liefs vanuit een heel nat Nederland.
    Loekie

  • 21 Januari 2012 - 12:50

    Hans En Trieneke:

    ha ha, echt iets voor jou. Niet mooi, dan nog een keer. Nog gefeliciteerd met je moeder haar verjaardag. Ik heb regelmatig sms-contact met hun mede omdat ze willen horen dat het allemaal goed gaat met jou. Nou dat kan vandaag dan voor de laatste keer morgen gaan zij weer vliegen.
    Zijn benieuwd weer naar jou verdere plannen.
    Groet en knuf van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

Als vormgever altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen om mijzelf te ontwikkelen. Always on the move!

Actief sinds 30 Nov. 2011
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 43262

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2017 - 29 Oktober 2017

IJsland het land van ‘the extreme’

11 Januari 2017 - 01 Februari 2017

De Glimlach van de rijstvelden

29 December 2015 - 29 December 2015

African Impact the Big Adventure 2016

04 Januari 2015 - 31 Januari 2015

Sri Lanka, Wasgamuwa NP

31 Januari 2014 - 03 Maart 2014

Fotograferen in KwaZulu Natal 2014

06 December 2011 - 01 Maart 2012

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: