6 Februari Don't worry be happy - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu 6 Februari Don't worry be happy - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu

6 Februari Don't worry be happy

Door: dianabeekvelt

Blijf op de hoogte en volg Diana

07 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

's Morgens spullen inpakken en na het ontbijt hostel uit. Op naar Waitangi voor free maorie food!
De gasten hadden het koud gehad en waren voor het tij wakker geworden.
12.00 zou er een kanon afgaan en het feest beginnen. Weet alleen niet waar want wederom geen meute maories te vinden. We hebben rondgeslenterd en pancakes en hamburgers gescoord als ontbijtje. Tobi blijkt ook een trompetist te zijn dus dat schept een band. 16:00 Ging de bus met George weer terug naar Auckland. Daar ontmoete ik mijn groep CVA-ers. Allemaal meiden waarvan 6 aziaten, pffff. Ander groepje vroeg of ik mee wilde naar Mount Eden. Daar de afsluiting van het Lataarnfestival in Albert Park kunnen zien met vuurwerk. Prachtig om zo hoog de skyline met zijn ontelbare lichtjes te mogen zien. Lekkere warme douche gepakt en slapen.

• 07 Februari 2012 - 08:52

Loekie Verhart :

Hoi Diana,
    Ik heb je een beetje kunnen volgen met Google Earth. Ik heb daar ook een kiwi gezien. Is dus een
    vogel en die kun je niet eten. Fijn te lezen hoe leuk je NZ vind en weer je avonturen kunnen
    volgen. Geniet er maar lekker van. Wij gaan ons waarschijnlijk opmaken voor een elfstedentocht met temperaturen 's nachts van onder de twintig graden. Veel plezier en liefs,
    Loekie

• 10 Februari 2012 - 16:14

Gert Van Den Hul:

Hoi Diana,
    fijn dat het je als onze ,,tegenvoeter’’ goed gaat. Wel goed eten hoor? desnoods veel kiwi’s :-) enne wat betreft die aziaten... maken ze niet te veel lichaamsgeluiden? Groetjes uit een koud en vriezend NL. Ik kwam gisteren nog over de rondweg Vathorst en zag zo uit de verte dat er lekker bij jou voor de deur geschaatst wordt. Overigens woensdagavond was de voorzitter van de Elfsteden vereninging op televisie en die sprak de legendarische woorden ,,'t ken net!’’ maar dan met de Friese betekenis ......
    Groetjes Gert

• 11 Februari 2012 - 19:09

Gerry En Margreet:

Hoi Diana zijn naar drie dagen naar het Hartz geweest een vriendin van Titia had daar een
    hotel geboekt maar een van de honden werd ziek dus vonden ze het zonde om het
    voorbij te laten gaan.
    Dus woensdag avond snel alles ingepakt en donderdagmorgen zijn we met Janus (die mocht
    ook mee naar Duitsland richting Hanover en van daar het Hartz gebergte in het laatste 10 km
    door een bergweggetjes haarspelbochten naar het hotel Zou jij zomers leuk vinden met de motor
    Was leuk maar in de winter heel stil, maar we hebben het goed naar ons zin gehad.
    Janus nwilde niet door de sneeuw lopen vond er dus niet veel aan.
    Zijn nu weer thuis,moe maar een ervaring rijker. Dikke knuffel Gerry en Margreet