Brisbane Modern Art - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu Brisbane Modern Art - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu

Brisbane Modern Art

Door: dianabeekvelt

Blijf op de hoogte en volg Diana

27 December 2011 | Australië, Brisbane

Vandaag is het enorm benauwd en er hang onweer in de lucht. Ik ga er vandaag maar een cultureel dagje van maken, lekker de musea van Brisbane bezoeken. Sweet dat deze gratis zijn met af en toe een stukje betaalde expositie.
Voel me hier best lekker thuis met de rivier voor de deur met de bruggen, is het net Rotterdam.
Nog even op South bank Park rond gehangen en toen begonnen de dreigende wolken te stapelen. Even boodschappen gedaan voor de komende dagen en toen begon de bui los te barsten. Nu zit in Citybackpackers hostel met een kleffe rug achter de pc te typen.

• 27 December 2011 - 12:10

Moniek Van Beckhoven:

Hoi Diana!

Heb zojuist je verslag gelezen en ben heel benieuwd wat jij
    Van je hostel in Brisbane vindt (city backpackers). Ik ben namelijk
    Begin februari een paar dagen in Brisbane en moet nog een leuk en goed hostel vinden.
    Ligt jouw hostel gunstig? En vlakbij de Lagoon?

Hoor het graag! Enjoy Brisbane!!

Gr. Moniek

• 28 December 2011 - 22:16

Margreet:

he he ik heb eindelijk de site gevonden dus nu gaan we geregeld kijken waar je bent en wat je
    aan het doen bent.
    Ziet er allemaal leuk uit wat je aan het doen bent (buiten de regen en het onweer.
    Hele fijne jaarwisseling een knuffel van Gerry en Margreet

• 29 December 2011 - 05:06

Diana Beekvelt:

Hai Monique, YHA is luxe en schoon zonder internet voor 32 maar citybackpackers 21 voor twee nachten in een 30 dorms met internet en kakkerlakken. Kies zelf maar zou ik zeggen.
    Brisbane is leuk en voldoende te doen om je te vermaken.

Heb jij nog tips voor Melbourne? Ik ga daar in het nieuwe jaar naar toe.
    groetjes, Diana