Boxingday in Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu Boxingday in Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu

Boxingday in Brisbane

Door: dianabeekvelt

Blijf op de hoogte en volg Diana

26 December 2011 | Australië, Brisbane

Hele fijn dagen toegewenst vanuit een zonnig Brisbane. Nog nooit heb ik de kerst gevierd met een vervelde rug! Veel mensen ontmoet en ik hoop acco te kunnen vinden in Coolangatta om Nieuwe jaar te vinden. Het ligt precies op de grens van Queensland en New South Wales met een tijdverschil van 1 uur dus 2x feest.

Vanochtend gedag gezegd tegen mijn Koreaanse vriendin Day. Ik ontmoet iedere keer weer nieuwe mensen die rondzeulen met hun eigen rugzakje met ervaringen. Tot nu toe een hele fijne tijd.
Gisteren naar een kerstviering van de Hillsong Church geweest in Brisbane. Het raakte me diep om met zoveel mensen samen te zingen met een live-band. Samen bidden voor betere tijden. Het gaf me een gevoel dat ik niet alleen ben en er mensen om mij heen zijn om me te helpen.
Reizen is vermoeiend maar is gweldig indrukwekkend.

• 30 December 2011 - 18:20

Loekie Verhart :

hoi diana,
    heel leuk om jouw reiservaringen te lezen. elke keer weer nieuwe vrienden en weer afscheid nemen. volgens mij houd je er een geweldige hoop vrienden aan over. dat is je wel toevertrouwd.
    omdat jij ons ruim vóór bent met 2012 wil ik je vast het allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. ik hoop dat je oud en nieuw echt op z'n ausisch gaat vieren en ben benieuwd wat ze daar anders doen dan wij. jij zult vast geen oliebollen hebben maar wel weer andere dingen.
    wij nemen de oliebollen hier met z'n zevenen. Veel liefs en alle goeds, loekie