Donderdag 26 januari 2017 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu Donderdag 26 januari 2017 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu

Donderdag 26 januari 2017

Blijf op de hoogte en volg Diana

27 Januari 2017 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

21.30 de trein in, er waren slaapcoupe's en ik frommelde mij in een bovenbed. Dries lag beneden in een ruim bed. Wel wat kunnen slapen maar zo'n trein maakt zo'n lawaai dat ik soms het idee had weer in een motorboot te slapen. 8.00 moeten we eruit en Dries in vette paniek want hij is z'n portomonee kwijt. Na wat zoeken blijkt hij in de tas te zitten en verlaten we de trein in Surat Thani voor een ontbijtje. Nu nog ruim twee uur in een minivan naar Koh Sok. Dit schijnt één van de mooiste natuurparken van Thailand te zijn. Kijk er erg naar uit om daar landschapsfoto's te kunnen maken. Op dit moment is het bewolkt dus geen mooi licht.
Aangekomen bij onze eenvoudige bungalows gaat mn hippy hart sneller stromen. Een bamboehut met veranda met uitzicht op de bergtoppen van Khao Sok. Een warme douche en een klamboe over je bed. Meer heb ik niet nodig hier. Met een klein groepje hebben we een wandeling grmaakt in het nationaal park waarin dikke bamboe boomstammen het uitzicht bepaald. Weinig dieren gespot maar lekker even de benen gestrekt. Het is in de avond keihard gaan regenen dus na een potje uno ging madame het bedje in.

• 27 Januari 2017 - 09:56

Trieneke:

Heerlijk die regen toch???? Waan je je weer even in Nederland maar hopelijk duurt het niet te lang. Ik ben benieuwd naar de foto's zal wel weer prachtig zijn. Hier begint het weer wat warmer te worden en te dooien zodat als jij weer terug komt het misschien niet meer zo koud is voor jou dan. Ik vind het met die heerlijke zon lekker weer en geniet ervan. Dikke knuffel van mij en pootje van Sjors

• 27 Januari 2017 - 09:56

Trieneke: