9-10 jan Voorbereiding wk2 + First aid - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu 9-10 jan Voorbereiding wk2 + First aid - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu

9-10 jan Voorbereiding wk2 + First aid

Blijf op de hoogte en volg Diana

12 Januari 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Zaterdag een rustdag en voorbereiding voor de komende week omdat Tim hier niet is. De groep is naar Kruger Park waar ze 22 wilddog een hyena hebben gedood. Jammer dat ik dat niet heb gezien!

Zondag vroeg uit de veren voor een ehbo diploma. Zo moeilijk om in een vreemde taal die termen te onthouden maar gelukkig ben ik geslaagd. Het certificaat voor drie jaar in de pocket.

• 12 Januari 2016 - 17:09

Pamaja:

Nou je vermaakt je prima daar en ook weer een diploma op zak nooit weg.
    Groetjes Gerry Margreet en Janus

• 12 Januari 2016 - 18:48

Adri:

Ga ik voortaan een stuk geruster op pad (als jij erbij bent) met zo'n gediplomeerde ehbo'er achter me....

• 12 Januari 2016 - 21:49

Jos R.:

Zeer geruststellend voor als we weer 'ns een lange sessie hebben in het atelier.
    Wij zijn heel blij dat het zo goed gaat daar. Haal het maximale er uit en doe je best!
    Groet van ons uit Amersfoort.