4-5 jan Buffaloland white rhino - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu 4-5 jan Buffaloland white rhino - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu

4-5 jan Buffaloland white rhino

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

05 Januari 2016 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

De eerste dag met veel introducties. Stuart bedrijfsleider geeft een presentatie stelt het team voor (25 man). Als ik tel dan zijn er 8 vrijwilligers, ongelofelijk dat dit uit kan. Als de missie en visie wordt uitgelegd ben ik trots op dat ik een vertegenwoordiger mag zijn van zo'n organisatie.
Ze doen erg veel goede projecten. Daarna een presentatie van Stuart over het brlang van de afdeling photography in de organisatie. Wat de bijdrage moet zijn. Zo is er dankzij Tim, groepsleider, twee foto's gebruikt op de kalender van WWF.
Hij heeft problemen met zijn visum dus is er nu niet. Paul komt hem vervangen en ik kan de eerste week meegenieten van zijn lessen. Hopelijk komt Tim de 2e week weer terug. Ik heb wel een programma maar zal deze moeten gaan begeleiden.

De eerste gamedrive in Buffaloland, ben erg benieuwd wat dat gaat worden. Priveterrein zonder leeuwen. We zagen een crowned eagle met nest. Enorme vogel die kleine aapjes en impala eet. Je kunt je voorstellen wat voor krachtige poten dit dier heeft. Later werden we getipt voor witte neushoorn met baby rond drie dagen oud. We zij daar een tijdje bij geweest. Nog 2100 witte neushoorns en hier zie je er een met jong. Prachtig!
Teruggekomen op Dumela stond er een lekker diner te wachten. Het eten is hier zoveel beter dan in Thanda. En warm douche wauw, you make my day!
Sessie met Paul waar de fotos bespreken van die dag. Geestig om te zien dat Caleb en ik dezelfde vleermuizen hebben gefotografeerd. Zij hdmgrn hier onder t dak van de entree. Meest geestige was dat hij mijn foto claimde. Ik heb t zo gelaten totdat zijn foto langskwam.
Kortom een lange eerste dag hier met enorm veel inpact.

• 05 Januari 2016 - 12:32

Adri:

Fijn dat alles hier een beetje klopt en goed geregeld is, dat heb je al anders meegemaakt!

• 05 Januari 2016 - 13:00

Pamaja:

Halllooooo, het is niet de bedoeling dat jij het net zo leuk ,sowieso leuker, ons jaloers gaat maken met die vreselijke goede en leuke ervaringen.
    Wij zijn een stuk geruster nu we lezen dat het eten etc beter is dan de vorige keer.
    Geniet er van zolang het kan.
    Groetjes van ons XXX

• 06 Januari 2016 - 13:30

Jos R.:

Geweldig om te lezen dat alles goed gaat. En dan meteen een witte neushoorn met jong!!!
    Never a dull moment! Houden zo! Veel plezier! Jos