Happy NYE on Southbank, Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu Happy NYE on Southbank, Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu

Happy NYE on Southbank, Brisbane

Door: dianabeekvelt

Blijf op de hoogte en volg Diana

01 Januari 2012 | Australië, Brisbane

Iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst vanuit Down-under Brisbane. Gisteren vroeg shoppen voor een goed gevulde picknickmand met eten en drank. Er was ons verteld vroeg te komen anders zouden we niet meer kunnen zitten. God was ons, ellen, leen, claartje en ik, niet goed gezind maar de regen kwam bakken uit de lucht en onze picknick drijgde in het water te vallen. Gelukkig hadden we een droog plekkie gescoord dus kom maar op met dat vuurwerk. Claartje kwam later en moest haar fles met bubbels afgeven. Dat ging natuurlijk niet gebeuren en zoals het een goed politieagent betaamt heeft ze als een geroutineerde drugkoerier de champagne het park binnen weten te smokkelen. Na het uitstallen van ons snoepgoed kon het feest beginnen. Met Ellen nog een oudejaarsduik gedaan in het zwembad. Bibberend onder de lauwe douche en toen kwam de eerste vuurwerkronde. Ondanks mijn mislukte poging om dit 2x nieuwjaar te vieren in Coolangatta kreeg ik toch een tweede kans. Schitterend om het vuurwerk te zien weerspiegelen in het zwempad en de rivier voor de prachtige skyline van Brisbane. Erg veel lol gehad met Claartje die een goede foto wilde maken van mij met het vuurwerk. Het leek of het uit mijn oor kwam of dat mijn haar in fik stond. Bij de echte countdown stonden de cijfers geprojecteerd op een toren, bij 0 barste het vuurwerk voor de laatste keer los. Samen met de klassieke muziek maakte dit tot een lacherig tafereel. Met het ontkurken van de champagne kan het nieuwe jaar toch niet meer kapot!

• 01 Januari 2012 - 10:41

Margreet:

Vul hier je reactie in...

• 01 Januari 2012 - 10:48

Margreet/gerry:

Fantastisch verhaaltje over jullie nieuwjaarsfeestje.
    Hebben bij Loekie gezeten met Marjon/Alex en Kids,was erg gezellig.
    Hebben net als jullie, daar, enige vorm van nattigheid maar een redelijke temp.voor de tijd van het jaar.
    Eigenlijk niets belangrijks of leuks te melden dan dit en we nog even moeten wachten voordat wij OOK afgeschoten worden.
    Geniet ervan zolang het kan groetjes XXXX

• 01 Januari 2012 - 11:02

Loekie Verhart :

Hoi Diana,
    Nogmaals het allerbeste voor het komende jaar toegewenst. Hoop dat ergens dit jaar je huis is verkocht en een nieuw leven kan beginnen.
    Fijn te lezen dat je geniet van elke minuut van je reis met telkens weer andere vrienden.
    Ik hoop dat dit de komende 60 dagen zo blijft.
    Lekker alleen maar plezier.
    Regenbuitjes zijn er om voorbij te gaan.
    Veel liefs, Loekie
    Ik heb al gereageerd toen ik thuis kwam maar deed dat bij jouw reisverslag van 26 december.
    (Beetje dom)

• 02 Januari 2012 - 12:08

Gert En René:

Hoi Diana,
    het allerbeste voor 2012 toegewenst door de creatieve doeners.

Aan de bubbels???? Heb je je lidmaatschap bij de blauwe knoop opgezegd?.... :-)
    Veel plezier de komende tijd en blijf gezond.

Groet
    Gert en René

• 02 Januari 2012 - 19:05

Margreet:

hoi Diana
    good old Betsie staat er nog heel goed bij ze wacht geduldig op het hoekje.
    Ben vandaag naar je huis geweest alles oké.
    Er was een brief van het CBR (was bij iemand anders in de bus gedaan) maar ligt nu bij
    jou.
    Liefs Gerry en Margreet