Get yourself a horse and catch a cow - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu Get yourself a horse and catch a cow - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu

Get yourself a horse and catch a cow

Door: dianabeekvelt

Blijf op de hoogte en volg Diana

17 December 2011 | Nederland, Amersfoort

Hier is het goed toeven hoor. Vijf dagen op Tamworth cowboy-cursus achter de rug. Leuk hoor koetjes vangen op steil berghellingen. Zelfs nog bij het slachten van een schap geweest en ik heb gebarbequede stirenballen gegeten! Het was een leuk groep en ze hebben me gisteren tot aan de bus van 1.45 's nachts uitgezwaait. Net een busrit achter de rug van 14 uur van Tamworth naar Byron Bay. Ik heb daar morgen nog een dagje strand voor de boeg en dan gaat het meisje naar Fraser Island, grootste zandstrand ter wereld. Ben net ingecheckt bij de Art Factory een hostel waar veel surfers zitten en muzikanten dus ik ben benieuwd. Ga vanavond met mijn twee roommates uit apeldoorn eten.
Doegie, Diana