Eindelijk online - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu Eindelijk online - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu

Eindelijk online

Door: dianabeekvelt

Blijf op de hoogte en volg Diana

09 December 2011 | Nederland, Amersfoort

He hallo,

Ben al een tijdje bezig om mijn mail te kunnen uitlezen maar het blijkt dat .nl adressen niet binnen komen hier.

Ik maar denken dat ik te dom ben voor een PC!!!

Maar dit mailadres dbl.beekvelt@gmail.com
kan ik wel openen.

Mocht er je willen mailen dan kun je beter naar deze beide mailadressen sturen.

diana_beekvelt@ziggo.com

Vandaag nog lekker een dagje in Sydney waarschijnlijk morgen ook nog.

Zondag vertrek ik naar Tamworth met de trein.

Vandaar uit begint mijn cowboy-cursus Leconfield. Ik heb wat moeite met de dagen uit elkaar te houden en hoop maar dat dit met de jetlag te maken heeft en niet chronisch wordt.


Het is even wennen aan de manier van leven maar zo met de groep gaat het wel lekker. We helpen elkaar zo een beetje. Vanmorgen heb ik afscheid genomen van Daniel. Hij gaat 4 weken engels leren, daarna een auto kopen en een jaar lang rondrijden. Klinkt erg relaxed hoor.

Ik heb vandaag een 3-daagse excursie naar Fraser Island geboekt.

Lekker met een 4WD Jeepie crossen over het eiland.

Slapen in het regenwoud en eten van het kampvuur.


Nu maar even lekker wat gaan eten.
groetjes, Diana

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

Als vormgever altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen om mijzelf te ontwikkelen. Always on the move!

Actief sinds 30 Nov. 2011
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 43271

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2017 - 29 Oktober 2017

IJsland het land van ‘the extreme’

11 Januari 2017 - 01 Februari 2017

De Glimlach van de rijstvelden

29 December 2015 - 29 December 2015

African Impact the Big Adventure 2016

04 Januari 2015 - 31 Januari 2015

Sri Lanka, Wasgamuwa NP

31 Januari 2014 - 03 Maart 2014

Fotograferen in KwaZulu Natal 2014

06 December 2011 - 01 Maart 2012

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: