IJsland unieke fotolocatie - Reisverslag uit Iceland, Verenigde Staten van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu IJsland unieke fotolocatie - Reisverslag uit Iceland, Verenigde Staten van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu

IJsland unieke fotolocatie

Blijf op de hoogte en volg Diana

27 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Iceland

Joepie morgenavond gaat het vliegtuig naar IJsland. De tas is gepakt en de laatste klussen afgerond. Morgen nog een dagje werken en dan gaat het avontuur beginnen met Nathalie, Angelique en Tom. 9 Dagen full combat photography. Van ijsbergen, gletsjers, geisers en misschien wel het noorderlicht. Hopelijk houden we het een beetje droog en komen we op hele mooie extreme plekken.

• 28 Oktober 2017 - 11:32

Gert:

Oeps.... dacht dat vorig weekend vetrok.... vandaar mijn telefoontje eind vorige week:-) heel benieuwd en vol belangstelling waar je mee terug komt,maar dat zal zeker bijzonder en mooi zijn. Nogmaals veel plezier!

• 28 Oktober 2017 - 11:32

Gert: