Vrijdag 27 januari 2017 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu Vrijdag 27 januari 2017 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu

Vrijdag 27 januari 2017

Door: Diana Beekvelt

Blijf op de hoogte en volg Diana

28 Januari 2017 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Vanmorgen lekker wakker geworden tijdens het gouden uur wat hier enkel zo'n tien minuten duurt. Lang niet zo spectaculair als in Afrika. Ontbijten en een uurtje rijden naar Khoa Sok, opstappen op een longtail boat. Daar een uur op het meer van Cheow Lan met prachtige rotsformaties gevaren. Mijn fotocamera maakt overuren met zulke uitzichten. We stappen af en lopen een kilometer naar een bamboevlot die ons brengt naar een grot die bekend staat als de koraalgrot. Het was de klimpartij meer dan waard want de details van het druipsteen was zeer verfijnd. Terug naar de boot die ons naar drie prachtige losse rotsen in het meer bracht. Helaas was de bewolking een spelbreker voor een mooi dynamisch shot. We vaarden naar een restaurant met een plek om te zwemmen en te kanoën. Hier wilde ik met statief gaan fotograferen. Helaas geen filters dus moet ik vanavond met de laptop aan de slag om het resultaat te kijken. Wat een mooie dag is het geweest. Jammer dat we morgen alweer verder gaan naar het toeristische Phucket. Ik zou hier veel langer willen blijven

• 28 Januari 2017 - 08:36

PaMaJa:

Jammer dat je de spullen niet bij bij je hebt moet je toch weer een keer terug naar Tai,goedkoop smoesje haha. Nog even , het is weer voorbij die mooie zomer en roept de kou je weer terug.Nog veel mooie dingen zien en verbazen n de mooie natuur. Groetjes van ons uit hèt mooie Benidorm bastatrd, onze veters zitten nog in onze schoenen,he is rustig met de scootmobielCARTS.p

• 28 Januari 2017 - 09:32

Jos R.:

Het klinkt/leest allemaal hartstikke goed! Nog even de laatste dagen gas geven en dan thuis maar een beetje bijkomen. :-)

• 28 Januari 2017 - 10:24

Adri:

Ja, leuke dingen gaan (te) snel voorbij maar de herinneringen en de foto's blijven gelukkig!
    Geniet er nog van!!!

• 28 Januari 2017 - 20:24

Trieneke:

Nou idd weer 'n keertje terug maar dat is geen straf denk ik.de kou is hier weer voorbij dus kom gerust naar huis maar vooral nog even genieten