Woensdag 25 januari 2017 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu Woensdag 25 januari 2017 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu

Woensdag 25 januari 2017

Door: Diana Beekvelt

Blijf op de hoogte en volg Diana

26 Januari 2017 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Vanmorgen hoopte ik te kunnen uitslapen maar helaas, 7.15 werden Suzie gewekt door de vogels en het gebed uit de tempel. Nog even draaien maar helaas het lukte niet meer. De foto's bewerkt van de floating market. Mooie karakteritieke ikoppen hebben deze mensen hier. Ook met de long exposure foto's van de watervallen aan de slag geweest. Laten we zeggen dat oefening baart kunst dus nog geen topshot gemaakt. Vanmorgen een heerlijk ontbijt aan de rivier en om in de middag kanotochtje op de Kwai. Leuk hoor om ook de brug nu vanuit waterkant te zien. Om zes uur inpakken naar de nachtrein. Mij benieuwen of ik een oog dicht ga doen!

• 26 Januari 2017 - 09:11

PaMaJa:

Vakantie,s zijn ook niet om uit te slapen dus met het fluiten van de vogels je bed uit dan heb je een lange dag.
    Je hebt de brug nu wel van alle kanten gezien en heb je vanuit je kano nog foto,s kunnen maken.
    Als je s,nachts reist kun je de volgende dag weer genieten dan maar niet uitgeslapen dat haal je na de vakantie wel weer in.
    Geniet er van wij wachten weer op een volgend verslag.
    Liefs Gerry Margreet en Janus

• 26 Januari 2017 - 11:22

Jos R.:

Hallo Diana,
    Al die namen van de 'bekende' plekken maken beelden los die we er via diverse films van gekregen hebben. Ben nu wel heel benieuwd naar je eerste foto's. Heb Infocus geprobeerd maar kon niks vinden. Heb je überhaupt al wat geplaatst? (linkje?). Veel plezier, en inderdaad, uitslapen doe je thuis maar. Hartelijke groet, Jos.