26 januari 2015 - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu 26 januari 2015 - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu

26 januari 2015

Blijf op de hoogte en volg Diana

27 Januari 2015 | Sri Lanka, Sri Lanka

Vannacht samen met Sandy de bank gedeeld. Fair enough, slaap nu al twee nachten op haar plek. Vanmorgen moest Marion naar Colombo om papieren te laten tekenen en Shoy naar de duikschool. Ik mocht lekker nog even tutten. Met de hond over t strand en huisvrouwtje spelen want dat is wel t minste wat ik terug kan doen. In de tuktuk van Darawella naar Unawatuna en de bus naar Galle overstappen naar de volgende pitstop Hikkaduwa. Je kunt erg goed merken dat de bevolking hier anders is. Net als turken en italianen erg commercieel. Ik stond te wachten in een bushokje en er stopte een auto. "Waar wil je naar toe?" Ik antwoorde: naar Hikkaduwa, how much? 2000 rp. Dat terwijl de bus gaat voor 57 rp. Je moet hier dus goed op de hoogte zijn van de prijzen anders word je besodemietert waar je bij staat. Daar houd ik gewoon niet van. Het vooruitzicht wordt ook niet beter zo langs de kust. Ik scoor een kamer voor 2000 rp en loop de stad in. Ik word staande gehouden; he ken je me nog? Staat daar de gitarist uit Galle voor mijn neus, hoe toevallig is dat? Hij wil na zijn optreden op een bruiloft wat afspreken. Als dat maar geen priveconcert in mijn kamer is ;-). Jongen zag er netjes uit en sprak goed engels dus we zien wel, Hameed Zahran van 18.
Hij is weer terug naar Galle, t was gezellig. Hij fotografeerde ook dus genoeg gesprekstof. Zit nu aan een kippensoepje en ga lekker vroeg slapen.

• 27 Januari 2015 - 08:52

Loekie Verhart :

Hoi Diana,
    Langzaaaaam maar zeker weer wennen aan de komende drukke tijden.
    Groetjes,
    Loekie

• 27 Januari 2015 - 09:07

Titia:

Jee, wat vliegt de tijd zeg. En wat een leuke verslagen om te lezen. Geniet er nog maar even van.
    Groetjes van deze kant.
    Titia en Goran

• 27 Januari 2015 - 12:59

Margreet:

heb een tijdje geen internet gehad we zitten nu in Almayate net onder Malaga wat heb jij veel meegemaakt daar kan je weer een tijd op teren geniet nog maar van de laatste dagen liefs Gerry en Margreet