5 Maart Trat - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu 5 Maart Trat - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu

5 Maart Trat

Door: dianabeekvelt

Blijf op de hoogte en volg Diana

09 Maart 2012 | Thailand, Bangkok

Vanochtend de wekker af laten lopen want ik ga met Baggalis naar Trat. Een dagje lekker winkelen en pinnen want op het eiland kun je dit niet. Eerst met de speedboot dan met taxi naar Trat. Baggalis, griek uit Timos, woont zo'n 5 maanden op Kho Mak en kon me alle spots in Trat laten zien. Het is niet zo'n grote stad maar met een grote overdekte markt een drukte van je welste. Overal scootertjes, tuktuks en taxi's scheuren door de straten. Er was ook een tempel maar helaas gesloten. In de taxi naar Laem Nogb zaten we samen met de ouders van Marion. Dat was wel heel erg toevallig. Zij komen een paar dagen over om de verjaardag van Luca te vieren. We konden alles vinden op onze boodschappenlijst en kwamen afgeladen met de catamaran van 14.30 weer terug op het eiland. Daar heb ik op een creatieve manier een lampenkap gemaakt die wat sfeerverlichting geeft op het terras van Baggalis. Nog een kikker in zijn huisje gezien maar enger ook een santapies (geen idee hoe je het schrijft maar een soort duizendpoot) als deze je bijt ben je twee dagen aan het kronkelen van de pijn. Koh Mak is een schitterend eiland maar de insekten zouden ze wel weg mogen laten. Mijn benen zitten onder de beten van zandvlooien en muggen. Mijn toiletje had gisteren beziek van twee grote kakkerlakken en vandaag vond ik twee gekko eieren naast mijn bed. Een met de natuur heet dat grloof ik. Nog Tomkaa gegeten in het restaurant en vroeg naar bed want het was een enerverende dag. Het contrast van het drukke Trat en het rustige eiland is echt enorm groot. 

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

Als vormgever altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen om mijzelf te ontwikkelen. Always on the move!

Actief sinds 30 Nov. 2011
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 42847

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2017 - 29 Oktober 2017

IJsland het land van ‘the extreme’

11 Januari 2017 - 01 Februari 2017

De Glimlach van de rijstvelden

29 December 2015 - 29 December 2015

African Impact the Big Adventure 2016

04 Januari 2015 - 31 Januari 2015

Sri Lanka, Wasgamuwa NP

31 Januari 2014 - 03 Maart 2014

Fotograferen in KwaZulu Natal 2014

06 December 2011 - 01 Maart 2012

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: