22 Feb Gisborne greyshopping - Reisverslag uit Gisborne, Nieuw Zeeland van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu 22 Feb Gisborne greyshopping - Reisverslag uit Gisborne, Nieuw Zeeland van Diana Beekvelt - WaarBenJij.nu

22 Feb Gisborne greyshopping

Door: dianabeekvelt

Blijf op de hoogte en volg Diana

26 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Gisborne

Vandaag is het grauwe, grijze dag met mieserregen. Na een langzame start en een laat ontbijt mocht zeeforel komen proeven in de schuur. Een van de werknemers had visgevangen en gerookt. Wat een mazzel, lag er vers gerookte vis op mijn ontbijttoast. Uiteindelijk heeft Mary naar de stad gebracht en heb de plaatselijke museum bezocht. De winkelstraat was geen hoogtepunt dus voor the time being een supermarkt gescoord waar ik spulletjes heb gekocht voor de laatste dagen. Als souvenir voor Marion pannenkoekenmix gekocht. Ze verkopen dat hier in een plastic melkfles en je hoeft er alleen water bij te doen dan krijg je me toch lekkere pannenkoeken... Mmmmm.
's Avonds nog even de nakedbus geregeld van Rotorua naar Auckland Airport. De slaaplaats in Bangkok geregeld dus alles in kannen en kruiken. Ben door Maree en Wim gigantisch verwend deze dagen. Morgen gaat mijn trip rind de Oostkust dan écht beginnen. Samen Geiser de kat gaan slapen en morgen vroeg uit de veren voor Nakedbus naar Opotiki waar ik word opgepikt.
Welterusten...